Tuesday, March 08, 2005

It Wasn't ME!!!!!!!!!!!!

It wasn't Meeeeee!!!!!!!!!!!!!

Semalam aku makan kat HS cafe (the most happening cafe in the campus). Lepas makan, biasalah duduk lepak-lepak ngan member-member. Satu benda yang aku tak suka, kalau dah duduk kat sini, mesti melekat! Pastu, satu kerja pun tak jadi!

Actually, dah lama kau tak duduk kat situ. Bukan apa, busy... lagi pun malas lah! Buang masa.. ( I know, Amrah... I know... you mesti cakap I poyo kan?) daripada duduk kat situ baik aku balik bilik, basuh baju ke... pergi lab, update blog ke... ada gak pekdah nyer.. tak kisahla... benda yang aku nak cerita ni jadi semalam lepas kenyang menyantap, aku lepak-lepak dulu nagn member sebelum pergi kelas. Tak lama lepas tu Syima datang, baru lepas kelas tilawah katanya.

Tiba-tiba datang seekor kucing hitam, lapar, comel. Amrah memang suka kucing, dia angkat kucing tu dan belai-belai dia. Aku bagitau Amrah yang aku pun nak belai dia jugak. So, Amrah letak kucing tu kat atas meja. Aku tarik kaki depan kucing tu supaya aku boleh letak dia kat atas riba aku. Tapi Amrah cakap kaki dia kotor.. so, tak jadilah. Aku lepas kan dia, dia melompat turun.

Suddenly, I heard a girl screamed. Rupa-rupanya dia terkejut pasal kucing tu melompat. Yang tak best nya, bila orang lain menjerit, orang lain yang dapat nama. HS cafe senyap. Semua mata tertumpu pada aku. Muka aku jadi panas (blushing sebab malu) Malu Giler!!! Bukan Aku!!!!!!!!!!! Bukan Aku!!!! It wasn’t me!!! It was not me!!! Tak kuasa aku nak menjerit-jerit kat situ!!! Tidaaaaakkkkk!!!!

0 comments:

Post a Comment