Thursday, September 04, 2008

Salam Buat Ramadhan alMubarak

Salam to all!!
Sorry sbb dh lama tak update blog.. BUsy ckit and sometimes I'm just not in mood to write anything.

Hmm.. nothing much.. Aku dh CONVO!! Yeah!! Hehehe.. 25hb August aritu.. hehehe. Tp mcm kejap sangatla plak..heheh..

As usual, buhsan dh dgn tmpat keje skang. Menyampah tgk muka 'B***' huhu.. EEiiiii!!! Membencikan! Tp student mmg best. Dulu mcm tension je dgn student, skang ni enjoy plak mengajar dorang ni.. Hari2 jumpa aku dorg akan ckp, "Teacher, we miss u.." hehehe... Sweetkn? Tp xblh bagi muke sangat nanti lebih2 plak (mcm kes mongolia..huhu..).

Anyway, I've bought a new car.. Not exactly my dream car laa..huhu.. Naza Suria jerrrr.. Nk amik Swift gaji plak xmengizinkan.. Naza pun Naza laa.. Asal tak menyusahkan mak kene antar aku hari-hari g keje sudah..hehe.

Bulan-bulan puasa ni, selera aku menjadi semakin kreatif. Ade je bende pelik2 aku nk try makan. Bende yg dh lama xmakan tetiba rasa nk mkn la plak..huhu.. Aku pemakan yg 'hardcore'..huhu.. Sbb tu bdn xkurus2.. Waaa!!! Btw, dear cousins, our 'beloved' Wan ada kat rumah atih skang ni.. Klu rajin mai le.. tp jgn dtg dgn tangan kosong..hahahaha.. Beliau di 'eksport' khas dr BOngek yg 'bongek' sempena bulan Ramadhan atas sebab-sebab tertentu.. huhuhu.. Aku okey je beliau ada kat sini.. (ye ke, tih?) tp cian kat dia ar.. Bilik ayaq jauh.. Hari-hari beliau complain, "lutut den ni tak larat" heheh.. Nk buat caner wan.. Sabor je lah ek? hehe.. Aku rasa bila wan pulang nnt, mesti berat dia betambah..hahaha.. Mak kata, "dia dh tua, biar la dia nk rasa semua makanan yg ada".

Aku mcm dh tepakai baju raya tahun ni ar..huhuh..

0 comments:

Post a Comment