Monday, December 17, 2007

Teman Sepermainan

Smlm, aku g kenduri kawen. Anak jiran kat rumah kawen..Abg Hafis. He probably won't remember me coz dulu ktorg ngaji sesama kat rumah Pakcik Fauzi tp time tu aku kecik lg bru 5 tahun. So tak heranlah kalau dia tak ingat..hehehe..

Tp aku nak citer ni bkn pasal dia. Aku nak citer pasal teman2 sepermainan aku masa kecik dulu smpailah aku form4 centu.. Sbb pastu aku pindah rumah. Masa kecik dulu, kwn2 rapat aku ada 5 org. Yanti or Iryanti, Alan or Azlan, Syazwan adn adik dia sakinah and Yon or Ehsan. Ktorang 6 sekawan main mcm masa kecik2 dulu.. Masak2 lah.. Bola sepak lah.. Yg paling best main tuju selipar..hehehe.. Tp tu sumer hanya tinggal kenanagan. Skang sumer dh besar2.. Ada yang dh nak kawen pun..huhu.. tp hopefully, dpt gather balik member2 lama ni.. Maybe for a small reunion party..

Rindu ar kat dorang ni sumer. Smalam g kenduri baru jumpa Sakinah sorg..hehehe.. Guys, if you're reading this, contact ar aku.. Kita boleh hang out sesama..huhu.. Windu ar..

0 comments:

Post a Comment