Thursday, June 28, 2007

Can hardly wait!!

I can hardly wait..hehehe.. tak sabarnye nak jumpa member2 lama.. Khadijah (she has 2 children now), Alin (a daughter), Aslinah, Atul and Mahirah! Huhu..tak sabar sangat.. This Saturday! I want to ask them a lots of things.. like how was it being married? is it fun? how's life? how's work? how's everything?? hehehe.. Dah lamanye tak jumpa each other agak2 dah 2 years kot.. Khadijah plak dah 6 tahun tak jumpa..huhu. Really miss u guys..

Unfortunately, because of this gathering I missed the chance to go to my friend's wedding..huhu.. Nadia, Sorry sangat.. nanti Atih pas wedding present kat sesape ek.. with my hand made wedding card..hehehe.. If you're reading this, I just want to say, Selamat Pengantin Baru.. Semoga Nadia and Ahmad berbahagia hingga akhir hayat.. Semoga Nadia menjadi isteri yang solehah and Ibu yang mithali.. InsyaAllah.. I'm really sorry I couldn't attend for both sides.. Sorry sangat.. I will pray for your hapiness.. bila dah dapat baby jangan lupa bagitau ek..hehe..

0 comments:

Post a Comment