Thursday, February 17, 2005

poem: ATUK

poem: ATUK

Looking at him,
Emotionless.
Listening to him,
Restless.

Now in my head,
Fill with emptiness.
Hever failed,
To never make me sleepless.

From Elit to Shakespeare,
As You Like It to Lear,
Not many would appear,
Even I sometimes dissapear.

But atuk is always there,
Attend or absent he never care,
If you're not listening, he won't stare,
That is atuk who loves to share.


15:05
16/02/05


atuk ni bukan nenda aku.. tp lecturer aku.. dah tua.. paham-paham jelah.. student kan memang suka bagi gelaran yang bukan-bukan kat lecturer ni.. nilah dia bebudak skang, macam mana nak berkat belajar!! tapi aku pun suka bagi nama gelaran baru kat orang, cam putera sorang nie, nama dia sao tapi aku tukar jadi putera masao. cam jepun lak! pendek citer, ramailah yang aku dah tukar...

0 comments:

Post a Comment